The Seawell

Το Blog αυτό είναι αφιερωμένο στις περιπέτειες πέντε τύπων, οι οποίες εξελίσσονται στον "φανταστικό" κόσμο της Ehalepia. Οι αντιήρωες είναι οι κ.κ. Semsien, Ealis, Gelmo, Earentil και Arkin υπό την σαδιστική επίβλεψη του GM Βαγγέλη (Ehalep)!

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2006

Σφοδρή καταδίωξη από απαίσιους Cortians...


Οι ήρωές μας αυτό το διάστημα μετά την καταστροφή του φάρου βρίσκονται στην κοντινή παραλία βόρεια του Seawell. Εξαντλημένοι από την σύντομη αλλά σφοδρή μάχη που έδωσαν με Κορτιανούς πολεμιστές οι οποίοι καταδίωκαν τον Άρκιν, και καθώς ετοιμάζονται να φύγουν με τα άλογα των νεκρών Κορτιανών ένα σύννεφο σκόνης σε μικρή απόσταση τους αποκαλύπτει άλλους τόσους καβαλάρηδες με ακόμα απειλητικότερες διαθέσεις να τους πλησιάζουν. Θα καταφέρει άραγε η παρέα να ξεφύγει;

3 σχόλια:

Elias είπε...

Οι Cortiκανοί δεν θα περάσουν.

Τα ορμητικά αλλά ματαιόδοξα και αλλαζωνικά λεφούσια τους θα ηττηθούν κάτω από το βάρος της ενωμένης γροθιάς των ηρώων του Seawell.
Το έχουν κάνει στο παρελθόν, είναι έτοιμοι να το ξανακάνουν όπου και όποτε χρειαστεί. Για την ώρα, τρεχάτε ποδαράκια μου και αλογάκια μου πίσω από τα τείχη του Seawell...

Ανώνυμος είπε...

Κορυφαία ιδέα φίλε μου αυτό το blog! Νομίζω και γω με τη σειρά μου ότι οι ήρωες θα τα καταφέρουν μια ακόμα φορά ( αφού φυσικά περάσουν δια πυρός και σιδήρου) :)
Μην ξεχνάτε ότι στον κόσμο αυτό υπάρχουν και κάποιες σιωπηλές δυνάμεις που παρακολουθούν και μπορεί να επέμβουν την κατάλληλη στιγμή και να αλλάξουν (αμυδρά αλλά καίρια) το ρουν. Καλή συνέχεια.

Gelmo είπε...

Ας ήμουν λίγο ποιο ψηλός και όλοι θα ηταν παιδάκια